tisdag 1 september 2015

Inköp under augusti

Sålde nästan alla mina defensiva innehav i Saltängen och Klövern Pref.
Om jag har råd kommer jag köpa tillbaka dom eftersom jag tror att de inte kommer gå upp lika mycket som mina andra innehav utan är mer stabila än andra aktier.

Istället köpte jag:

Investor 91st - 295.40kr
Kinnevik 102st - 244.60kr
Castellum 15st - 115.80kr
Seb 50 st - 92.95kr
Industrivärden 33st - 149.50kr

Köpte några för tidigt och några försent men är ändå nöjd med alla mina inköp. Eftersom jag fortfarande är på semester i Asien följer jag inte börsen lika mycket som om jag är i Stockholm.
Kommer tillbaka nästa vecka och ska vara mer aktiv på bloggen igen då. Tills dess ha en bra vecka!



Bilden visar min inköp av aktier i investor den här månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar